1. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę. Ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie akceptowane są tylko do 10 min po umówionym terminie lecz każdy przypadek rozpatrujemy osobno i istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły. W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania uslugi. Usługa przepada różnież gdy klienta posiada do wykorzystania Voucher.
2. Vouchery ważne są 2 mce od daty zakupu. Jeśli osoba rezerwująca termin ma do wykorzystania Voucher i nie zjawi się na wizytę to Voucher zostaje potraktowany jako zrealizowany. W przyapdku zgubienia , zniszczenia lub utraty Vouchera salon nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje w żaden sposób zaistniałej sytuacji.
Nie dopuszcza się zwrotu gotówki za zakupiony Voucher. Bonów nie wymieniamy na gotówkę oraz nie wydajemy reszty.
3. Rezerwacja wizyty jest jednoznaczna ze złożeniem przez Klienta oświadczenia o braku przeciwwskazań medycznych do wykonywanego zabiegu oraz akceptację tego regulaminu.
4. Klient przed wykonaniem zabiegu zobowiązany jest powiadomić osobę wykonującą zabieg o wszelkich dolegliwościach mogących być przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu. Salon nie bierze odpowiedzialności za reakcje alergiczne jeśli Klient nie ponformuje przed wykonaniem usługi o skłonnościach do alergii.
5. Klient rezerwujący wizytę w salonie zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko oraz aktualny numer telefonu.
6. Osoba która nie ma ukończonych 18 lat powinna przyjść na zabieg z rodzicem/opiekunem lub z podpisaną przez rodzica/opiekuna pisemną zgodą na wykonanie konkretnego zabiegu. W przypadku gdy tożsamość lub wiek podlega wątpliwości personel ma prawo poprosić o pokazanie dowodu tożsamości wraz ze zdjęciem lub wymagać przyjścia rodzica .
7. Ceny zawarte w cenniku nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie o czym Klient bedzie poinformowany przed lub w trakcie zabiegu. Zakres pracy i zużytych materiałów zależy od indywidualnych wymagań i predyspozycji Klienta.
8. Nasze promocje i rabaty nie łączą się.
9. Za przedmioty pozostawione na terenie obiektu persolnej nie ponosi odpowiedzialności.
10. Na terenie salonu zakazane jest:
- palenie papierosów , e-papierosów
- zażywanie srodków odurzających
- wnoszenie oraz picie napojów alkoholowych
- wprowadzanie psów i innych zwierząt
- chodzenie nago lub bez stosownego do miejsc publicznych ubrania
- korzystania oraz dotykania urządzeń przeznaczonych do pracy personelu
- nagrywanie oraz fotografowanie (wyjątkiem jest zgoda personelu/właściciela)
8. W przypadku gdy Klient dwukrotnie nie stawi sie na zarezerowaną wizytę przy umawianiu kolejnej zostanie poproszony o przedpłate w wysokości 100 % wartości wizyty wykonaną gotówką, płatnością kartą lub przelewem na nr konta 50 1020 5558 1111 1722 6430 00006
9. Ewentualne skargi, wnioski, zażalenia i reklamację prosimy kierowac do właścicielki salonu (Marta Korkowska) osobiście lub telefonicznie, jednak ewentualne reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w formie reklamacji do 7 dni od daty złożenia. Uwzględniamy TYLKO reklamacje złożone do 7 dni od daty wykonania usługi - tyle trwa gwarancja.
Adres : ART CONCEPT Marta Korkowska
ul. Chocimska 28
22-600 Tomaszów Lubelski
tel. 723 21 21 31
10. Dzieci przebywające na terenie salonu znajdują sie wyłącznie pod opieką Rodzica/Opiekuna. Zakazuje się biegania po salonie , hałasowania, wchodzenia na meble oraz dotykania urządzeń. Osoby które nie dostosują się do regulaminu mogą zostać wyproszone z salonu przez personel. Straty wyrządzone przez dziecko w całości pokrywa Rodzic/Opiekun.
11. Kącik zabaw przeznaczony jest dla dzieci tylko i wyłącznie w czasie wykonywania usługi na Rodzicu lub Opiekunie oraz do zajecia dziecka w czasie oczekiwania na jego wizytę. Po zakończeniu usługi prosimy nie zostawać z dzieckiem dłożej niz 15 min.