• Zapraszamy

    pon - pt: 9:00 - 17:00

    sob: 10:00 - 14:00

  • Lokalizacja

    ul. Chocimska 28

    Tomaszów Lubelski

  • Kontakt

    tel. 723 21 21 31

    mail: korkowskam@gmail.com

REGULAMIN SALONU

W trosce o komfort, bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług kosmetycznych w naszym salonie przed przystąpieniem do korzystania z nich .

Salon kosmetyczny MIZU powiązany ze stroną internetową www.mizusalon.pl właścicielem firmy jest Marta Korkowska NIP: 921 194 89 24, e-mail korkowskam@gmail.com

Klienci Salonu MIZU są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.

Skorzystanie z oferty Salonu MIZU oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.

& GODZINY OTWARCIA

1. Salon MIZU świadczy usługi przy ul. Chocimska 28, od wtorku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz  soboty od 9:00-14:00. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy oraz niedziele i poniedziałki  Salon jest nieczynny. Rejestracja telefoniczna oraz poprzez media społecznościowe odbywa się w godzinach pracy salonu. 

2. Zmiany w godzinach otwarcia salonu oraz zaplanowanych wizyt mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas: absencji pracownika lub losowych (typu: brak prądu, wody, gazu ).

3. Budynek mieszczący sie pod wyżej podanym adresem posiada status budynku usługowo -mieszkalnego. Domofon umieszczony przy drzwiach przypisany jest do osobnego lokalu mieszkalnego mieszczącego się nad salonem i nie powiązanego ze świadczonymi usługami.
Obowiazuje zakaz dzwonienia domofonem w trakcie oraz po godzinach pracy . 
Dzwonienie domofonem,wchodzenie i pukanie do drzwi lokalu mieszkalnego znajdującego sie na gorze budynku nad salonem w celach świadczenia usług kosmetycznych,rezerwacji terminu i innych powiązanych spraw z prowadzeniem działaności gospodarczej na parterze budynku traktowane będzie jako naruszenie miru domowego. 

& REGULAMIN OGÓLNY

1. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę. Ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie akceptowane są tylko do 15 min po umówionym terminie lecz każdy przypadek rozpatrujemy osobno i istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły. W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania uslugi. Usługa przepada różnież gdy klient posiada do wykorzystania Voucher.

2. Prosimy przychodzić na wizytę nie wcześniej niż 5-10 min przed planowanym czasem rozpoczęcia usługi. Czas miedzy Klientkami zaplanowany jest na przygotowanie i zdezynfekowanie stanowiska pracy, spożycie posiłków przez personel. Wizyta zacznie się o zaplanowanym czasie, nie wcześniej. Dopuszczamy możliwość opóźnienia z naszej strony do 15 min. W większości przypadków niestety opóźnienie wynika z  powodu spóźnienia się poprzedzającej Klientki. W przypadku opóźnienia wizyty większego niż 15 min lezacego po naszej stronie zostanie Państwu przypisany rabat w wysokości 10 procent od wartości wykonanej usługi. 

3. Do oczekiwania na wizytę przystosowana jest poczekalnia. Prosimy nie zasiadać do stanowiska pracy zanim nie zostaną Państwo o to poproszeni. W trosce o Wasze bezpieczeństwo stanowisko musi być zdezynfekowane i odpowiednio przygotowane. 

4. Odwołanie wizyty bez ponoszenia konsekwencji utraty zadatków lub vouchera możliwe jest najpóźniej 48 godzin przed zaplanowaną wizytą.

5. Vouchery ważne są 3 mce od daty zakupu.  Jeśli osoba rezerwująca termin ma do wykorzystania Voucher i nie zjawi się na wizytę to Voucher zostaje potraktowany jako zrealizowany. W przypadku zgubienia , zniszczenia lub utraty Vouchera salon nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje w żaden sposób zaistniałej sytuacji.

6.Nie dopuszcza się zwrotu gotówki za zakupiony Voucher. Voucherów nie wymieniamy na gotówkę, kosmetyki oraz nie wydajemy reszty.

7. Rezerwacja wizyty jest jednoznaczna ze złożeniem przez Klienta oświadczenia o braku przeciwwskazań medycznych do wykonywanego zabiegu oraz akceptację tego regulaminu. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefonizny 723 21 21 31

8. Klient przed rezerwacją terminu i wykonaniem zabiegu zobowiązany jest powiadomić osobę wykonującą zabieg o wszelkich dolegliwościach mogących być przeciwwskazaniem do wykonania zabiegu. Salon nie bierze odpowiedzialności za reakcje alergiczne lecz dołożymy wszelkich starań do doboru odpowiednich kosmetyków oraz by wizyta przy zgłoszonej wcześniej skłonności do alergii przebiegała w największym możliwym komforcie.

9. Klient rezerwujący wizytę w salonie zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko oraz aktualny numer telefonu oraz automatycznie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby salonu MIZU. Salon działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.

10. Osoba która nie ma ukończonych 18 lat powinna przyjść na zabieg z rodzicem/opiekunem lub z podpisaną przez rodzica/opiekuna pisemną zgodą na wykonanie konkretnego zabiegu. W przypadku gdy tożsamość lub wiek podlega wątpliwości personel ma prawo poprosić o pokazanie dowodu tożsamości wraz ze zdjęciem lub wymagać osobistej wizyty rodzica .

11. Ceny zawarte w cenniku nie są ofertą handlową i mogą ulec zmianie o czym Klient bedzie poinformowany przed lub w trakcie zabiegu. Zakres pracy i zużytych materiałów zależy od indywidualnych wymagań i predyspozycji Klienta.

12. Nasze promocje i rabaty nie łączą się.

13. Za przedmioty pozostawione na terenie obiektu persolnej nie ponosi odpowiedzialności.

14. Na terenie salonu zakazane jest:

 - palenie papierosów , e-papierosów

 - zażywanie srodków odurzających

 - wnoszenie oraz picie napojów alkoholowych 

 - wprowadzanie psów i innych zwierząt

 - chodzenie nago lub bez stosownego do miejsc publicznych ubrania

 - korzystania oraz dotykania urządzeń przeznaczonych do pracy personelu

 - nagrywanie oraz fotografowanie (wyjątkiem jest zgoda personelu/właściciela)

15.  W przypadku gdy Klient nie stawi sie na zarezerowaną wizytę przy umawianiu kolejnej zostanie poproszony o przedpłate w wysokości 100 % wartości wizyty wykonaną gotówką, płatnością kartą lub przelewem na nr konta 50 1140 2004 0000 3802 8062 8898

16. Ewentualne skargi, wnioski, zażalenia i reklamację prosimy kierowac do właścicielki salonu (Marta Korkowska) osobiście lub telefonicznie, jednak ewentualne reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w formie reklamacji do 7 dni od daty złożenia. Uwzględniamy TYLKO reklamacje złożone do 7 dni od daty wykonania usługi.

Adres : ART CONCEPT Marta Korkowska

ul. Chocimska 28

22-600 Tomaszów Lubelski

tel. 723 21 21 31

17.  Dzieci przebywające na terenie salonu znajdują sie wyłącznie pod opieką Rodzica/Opiekuna. Zakazuje się biegania po salonie , hałasowania, wchodzenia na meble oraz dotykania urządzeń. Osoby które nie dostosują się do regulaminu mogą zostać wyproszone z salonu przez personel. Straty wyrządzone przez dziecko w całości pokrywa Rodzic/Opiekun. Jeśli dziecko podczas wykonywania usług nie będzie zachowywało należytego spokoju który może wpłynąć na komfort naszej pracy oraz pozostałych Klientek usługa może zostać nie wykonana do końca lub zostaną Państwo poproszeni o zorganizowanie opieki nad dzieckiem.

17. Kącik zabaw przeznaczony jest dla dzieci tylko i wyłącznie w czasie wykonywania usługi na Rodzicu lub Opiekunie oraz do zajecia dziecka w czasie oczekiwania na jego wizytę. Po zakończeniu usługi prosimy nie zostawać z dzieckiem dłużej niz 15 min.

18. W salonie mogą przebywać wyłącznie osoby które zapisane są na zabieg , opiekunowie osób niepełnosprawnych oraz dzieci. W miarę możliwości prosimy o nie przychodzenie z dziećmi zabiegi.

19. W trakcie wykonywania usługi na rodzicu/opiekunie personel nie jest zobowiązany do opieki nad dzieckiem. Pełną odpowiedzialność za dziecko oraz ewentualne szkody przez nie wyrządzone ponosi rodzic/opiekun.

20. Klientka badź klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie badż zniszczenie wyposażenia w Salonie MIZU

21. Istnieje bezwzględny ZAKAZ realizacji wizyty na Kliencie chorym/przeziębionym. W przypadku objawów chorobowych prosimy o niezwłoczną informację oraz przełożenie zarezerwowanego terminu.

 

REGULAMIN WYKONYWANIA I UZUPEŁNIANIA RZĘS

1. Na wykonanie/ uzupełnienie rzęs przychodzimy bez makijażu oczu. Demakijaż to dodatkowy koszt doliczany do usługi.

2. Na wykonanie/uzupełnienie rzęs przychodzimy BEZ DZIECI. Sprawowanie opieki nad Państwa dzieckiem nie leży w naszych kompetencjach.

3. Na czas wykonywania zabiegu poproszone zostaną Panie o wyłączenie lub wyciszenie telefonu.

4. Zapisując się na usługę wykonania/uzupełniania rzęs zobowiązują się Panie do poinformowania nas o ewentualnych skłonnościach do alergii.

5. Za ściągnięcie rzęs wykonanych przez inną stylistkę doliczamy 20 zł.

6. Uzupełnienie rzęs określamy w terminie do 3 tygodni od poprzedniej wizyty. Po upływie tego terminu stylizacja będzie określana jako wykonanie od nowa.

 

REGULAMIN WYKONYWANIA USŁUG MANICURE/PEDICURE

1. Przy zapisie zobowiązane są Panie do sprecyzowania rodzaju manicure na które się zapisujecie. Na każdą stylizację przeznaczamy odpowiednią ilość czasu. W przypadku gdy zapiszą się Panie tylko na manicure hybrydowy nie będzie możliwości przedłużania. W wyjątkowych przypadkach gdy czas na to pozwoli możemy nagiąć tą zasadę.

2. Zapisując się na wizytę zobowiązane są Panie do poinformowania nas jaka stylizacja obecnie znajduje się na paznokciach oraz o chęci wykonania zdobień lub manicure ślubnego. W przypadku braku takiego zgłoszenia zastrzegamy sobie prawo do wykonania manicure w jednym kolorze.

3. W przypadku konieczności przedłużenia więcej niż dwóch paznokci przy stylizacji hybrydowej prosimy o niezwłoczną informację.

4. Zobowiązują się Panie do poinformowania nas o podejrzanych zmianach na płytce paznokciowej.

5. Podczas wykonywania zabiegów manicure zabronione jest korzystanie z telefonów komórkowych, komunikatorów. Jedynie w wyjątkowych przypadkach. 

 Zmiany w Regulaminie

1. Każdy(a) klient/ka ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług.

2. W Salonie mają zastosowanie wytyczne Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej.

3. Wszystkie osoby przebywające w Salonie MIZU zobowiązane są przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników.

4. Niezastosowanie się klientki/a do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności MIZU za przeprowadzony zabieg.

7. W razie wątpliwości co do zdrowia klienta pracownik może odmówić wykonania zabiegu.

8. Salon nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się klienta do zaleceń pozabiegowych oraz nieodpowiedniej pielęgnacji domowej.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.01.2022 i obowiązuje do odwołania.